Social Media Marketing voor MKBers: De complete aanpak

Marketing is een strijd tussen merken om de headspace van hun demografische doelgroep te bezetten. Wanneer een consument denkt aan een specifiek product of een specifieke service, wil je dat zij dat product of die service aan jouw merk koppelen en niet aan concurrenten.

Stephan Moerman

Geen kleinigheidje, gezien het enorme aantal advertenties waaraan mensen dagelijks worden blootgesteld.

Een van de beste methoden om je te helpen deze strijd te winnen, is marketing op sociale media. Wat is social media marketing nou eigenlijk? De definitie is; het gebruik van sociale media platforms en websites om een product of dienst te promoten. Social media marketing speelt een grote rol in de manier waarop merken contact maken met hun klanten. Uit onderzoek blijkt dat bedrijven naar verwachting meer dan € 17 miljard zullen uitgeven aan social media marketing in 2019.

We begrijpen dat voor kleine ondernemers met beperkte middelen en personeel, marketing voor je kleine bedrijf een van die dingen is die buiten de boot vallen. Maar het mooie van social media marketing is dat het effectief kan zijn zonder veel tijd of geld te kosten. Bovendien, door zich niet bezig te houden met social media marketing, mis je een enorme kans en houd je deur open voor concurrenten die wel via sociale media met je doelgroep in contact komen.

Daarom hebben we deze handleiding gemaakt - om je te helpen aan de slag te gaan met social media marketing voor je (kleine) onderneming. We bespreken hoe je social media marketingdoelen kunt bepalen, een strategie kunt maken en succes kunt beoordelen. We zullen je ook enkele aanvullende bronnen en suggesties geven om je te helpen bij het implementeren van een geschikte social media strategie.

Heb je na het lezen nog vragen? Laat het ons weten, of laat een comment achter.

Laten we beginnen met een belangrijke les: hoe social media je bedrijf kan helpen groeien.

Liever meteen beginnen met groeien?

Wat is social media marketing

We hebben je al een werkende definitie van social media marketing gegeven, maar om echt het concept te begrijpen, helpt het om het in actie te zien:

Dit zijn allemaal goede voorbeelden van social media marketing voor MKBers. We zullen ingaan op de hoe, wat en waarom achter deze sterke marketing campagnes. Voor nu is het belangrijk dat je begrijpt dat social media marketing in het beginsel niet meer is dan het creëren van een social media profiel voor jouw onderneming, en vervolgens het delen van inhoud via dat profiel.

Voordelen van social media marketing

Naast het feit dat het een goedkope vorm van adverteren is die niet al je tijd kost, zijn er veel zakelijke redenen om social media als marketingtool te gebruiken, waaronder:

Connecties

In tegenstelling tot een televisie- of billboard advertentie, kunnen je klanten zich daadwerkelijk bezighouden met de inhoud die je op social media deelt in de vorm van likes, shares en reacties. Als een klant besluit een deel van de inhoud te delen die jij op social media hebt geplaatst, helpen ze je bedrijf om meer potentiële klanten te bereiken.

Wanneer een klant op je bericht reageert, biedt dit de gelegenheid om met hen in contact te komen door terug te antwoorden. Dit type directe interactie is geweldig voor het koesteren van potentiële klanten en het beheren van de reputatie van je merk. Wanneer klanten zich bezighouden met je inhoud, helpt dit bovendien om de identiteit van je merk in hun gedachten te houden.

Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Het idee van SEO is ervoor te zorgen dat je bedrijf hoog scoort in de algoritmen van Google (en andere zoekmachines). Social media marketing kan helpen door meer verkeer naar je website te leiden en je backlinks te vergroten, die beide je positie in Google verhogen.

Gerichte marketing

Social media marketing is uniek omdat je heel specifiek kunt zijn over wie de advertenties te zien krijgt, hoe ze deze zien en wanneer ze worden getoond. Dit is mogelijk via de marketing technologie die beschikbaar is op de social media platforms van vandaag. Met dit niveau van nauwkeurigheid kun je inhoud maken die op maat is gemaakt voor de specifieke doelgroep.

Viral potentieel

Als je iets deelt dat resoneert met een breed segment van de social media bevolking, kun je viral gaan. Wanneer dit gebeurt, bereikt je merk een veel groter aantal mensen dat het anders zou doen, waardoor je de mogelijkheid krijgt om het marktaandeel drastisch te vergroten.

Potentieel groot bereik met Viral posts

Bepalen van je marketingdoelen voor social media

Succesvol marketing van je bedrijf via social media vereist een strategie, maar voordat je een strategie kunt bepalen, moet je gaan beslissen wat je doelen zijn. En voordat je doelen kunt bepalen, moet je weten wat jou doelgroep is. Dit komt omdat je alleen je doelen kunt bepalen op basis van de grootte en het online gedrag van je publiek.

Ik heb mensen honderdduizenden euro's zien verknallen met campagnes die opgezet waren om alle mensen tussen de 18 en 30 in de Verenigde Staten te bereiken. Dit is vreselijke targeting, omdat voor de meeste van die mensen je inhoud niet zal resoneren en voor degenen waar dit gebeurt, zullen we niet weten waarom. Je kunt je beter focussen op een kleiner segment waarvan je zeker weet dat het jou product nodig heeft.

Jonathan Goodman, expert op het gebied van social media marketing die met Fortune 500-bedrijven werkt, stelt het op een andere manier:

"Het is beter om 1.000 volgers te hebben die jou kennen dan 10.000 die dat niet doen. Als je iedereen target, zelfs als ze je volgen, is de kans groot dat ze geen product van je zullen kopen."

Als je meer wilt weten over je doelgroep, onderzoek dan wie er al online contact heeft met jouw bedrijf. Het kan ook nuttig zijn om klanten te onderzoeken en hulpmiddelen zoals Google Analytics te gebruiken om te onderzoeken wanneer mensen je pagina's bezoeken en wat ze doen wanneer ze daar zijn.

Nadat je een doelgroepen hebt bepaald, stel je doelen door key performance indicators (KPI's) voor je inhoud te maken. Jouw KPI's moeten specifiek, meetbaar, haalbaar, relevant en actueel zijn.

"Merkbekendheid vergroten" is een slechte KPI omdat het dubbelzinnig is en op meerdere manieren kan worden gemeten. Een betere KPI zou zijn: "het aantal mensen in mijn marketing trechter de komende zes maanden met 10% verhogen". Deze KPI is zeer specifiek en actueel en kan worden gemeten met behulp van backend-tools die beschikbaar zijn op de meeste social media platforms.

Andere veelgebruikte KPI's zijn onder meer het verhogen van het aantal vertoningen, het verlagen van de kosten per vertoning, het verhogen van het aantal klikken op links en het verhogen van een specifiek type betrokkenheid (delen, liken, opmerkingen). Deze KPI's komen samen in bredere doelen, zoals het vergroten van naamsbekendheid of het stimuleren van meer verkoop.

Houd er rekening mee dat het bij het instellen van KPI's 6 tot 12 maanden kan duren voordat een marketingcampagne voor social media begint met het genereren van resultaten.

Een social media marketingstrategie ontwikkelen

Je strategie voor social media bestaat uit de acties die je op social media gaat ondernemen om de eerder vastgestelde marketingdoelen te bereiken.

Op basis van het eindresultaat dat we willen bereiken, moeten we bepalen welk soort inhoud we gaan delen, waar we het gaan delen, hoeveel we gaan delen, wie onze inhoud gaat bekijken en wie verantwoordelijk is voor de daadwerkelijke uitvoering van de campagne. We moeten ook de tijdlijn voor succes bepalen en vaststellen waar fouten kunnen optreden.

Een voorbeeld van een strategie zou zijn om twee soorten inhoud twee keer per dag te plaatsen op Instagram en LinkedIn en drie keer per week op Facebook, waarbij elke post op een specifiek marktsegment is gericht. Aan het einde van een vooraf bepaalde tijd moet dit gedrag het bedrijf toelaten een specifieke KPI te bereiken.

Misschien vind je dit ook leuk: SEO trends 2019 voor een hogere ranking

Hoewel dit soort strategieën zeer gedetailleerd kunnen zijn, is het nodig om resultaten te kunnen zien. Als je geen tijd hebt om je eigen social media strategie te maken, overweeg dan om je social media operatie uit te besteden aan een extern internet/marketing bureau (hier later meer over) of een freelancer of stagiair in te huren om het voor je te doen.

Social media marketing budget

Welke route je ook kiest, je hebt hoe dan ook een marketingbudget nodig. Terwijl de meeste mensen social media platforms beschouwen als gratis diensten, moeten bedrijven extra betalen om hun inhoud bij de gewenste doelgroep te krijgen. Bedrijven betalen per klik voor gepromote post, met prijzen variërend van € 0,20 per klik tot maximaal € 10 per klik.

We raden aan dat kleine bedrijven minstens € 1000 per maand besteden aan advertenties op social media. Een van de grootste fouten is het ontbreken van een realistisch marketingbudget voor social media voor de resultaten die u wilt.

Als je net begint, moet je een budget vaststellen en vervolgens gaan investeren in je bedrijf, anders bouw je geen publiek op, en dus ook geen kopers.

Beste social media marketingplatforms voor MKBers

Je budget zal worden beïnvloed door welke social media platformen je wilt gebruiken. Het is echt niet nodig om op elk platform aanwezig te zijn. Zorg ervoor dat je je richt op degenen die het meest effectief zijn in het bereiken van jou doelgroep. We gaan door de lijst met de populairste opties om je te helpen bepalen welke geschikt is voor jouw onderneming.

Facebook

Met meer dan 2 miljard gebruikers wereldwijd is Facebook het grootste van alle social media platforms. Ten opzichte van andere social media opties heeft Facebook een redelijk neutrale verkoopomgeving, wat betekent dat het voor zowel B2C als B2B bedrijven kan werken. Om via Facebook te kunnen verkopen, moet je een gratis Facebook Business-account maken. De gemiddelde kosten per klik (CPC) voor een Facebook-advertentie is € 0,27.

Twitter

Een andere neutrale verkoopoptie is Twitter, waarmee je inhoud kunt plaatsen met een maximum aantal woorden van 280 tekens. Twitter is het populairst onder millennials en werkt goed voor het delen van nieuws, officiële persberichten, afbeeldingen en links naar langere stukken content. Met Twitter kun je individuele tweets of hele accounts promoten. Prijzen variëren van € 0,50 tot € 4 per betrokkenheid (zoals, delen, reageren).

LinkedIn

LinkedIn is een op carrière gericht netwerk voor social media dat uitstekend werkt voor B2B-bedrijven. LinkedIn-advertenties beginnen bij € 50 en kunnen worden getarget op branche, functie, bedrijfsgrootte, geografie, aantal connecties, geslacht of LinkedIn-groepen. De gemiddelde leeftijd ligt iets hoger op LinkedIn in vergelijking met andere platforms.

Instagram

Instagram is ideaal voor B2C-bedrijven die producten verkopen, omdat je hiermee levendige beelden kunt delen die een emotionele band met je klanten kunnen creëren. Bovendien zijn de meeste mensen die Instagram gebruiken millennials. Omdat Instagram eigendom is van Facebook, kun je via je Facebook bedrijfspagina op het platform adverteren en profiteren van de geavanceerde targeting van Facebook.

Gemiddeld kost een advertentiecampagne op Instagram tussen € 0,20 en € 2 per klik.

YouTube

YouTube is een video hosting website die ook de grootste zoekmachine achter Google is. Als je een advertentie op YouTube wilt plaatsen, betaal je op basis van het aantal weergaven. De kosten per weergave variëren van € 0,10 tot € 0,30.

Pinterest

Pinterest is een platform voor sociale media waarmee je afbeeldingen van andere gebruikers kunt ontdekken, verzamelen en beheren. Vrouwen zijn verreweg de grootste gebruikersgroep op Pinterest en het platform wordt vaak gebruikt voor inspiratie, zoals dinerrecepten, stijltips of renovaties aan het huis. Je kunt op Pinterest adverteren in de vorm van gesponsorde pins. Kosten per klik via gesponsorde pins begint vanaf € 0,10.

Het is belangrijk om op te merken dat je niet alle inhoud die je op sociale media plaatst moet gaan promoten, maar slechts een handvol berichten die je zullen helpen je doelgroep te laten groeien, zoals berichten met een call-to-action of nuttige productinformatie. Houd er ook rekening mee dat ke waarschijnlijk een combinatie van meerdere platforms moet gebruiken om je social media marketingstrategie te laten slagen.

Een voorbeeld van zo'n strategie is: Je laat een eerste stukje inhoud op LinkedIn zien. Als de gebruiker zich met die inhoud bezighoudt, kun je hem een vervolggedeelte laten zien op Facebook of Instagram die je selecteert op basis van hun gedrag.

Social media marketing kalender

We hebben in het begin gezegd dat marketing een strijd is om de headspace van je klant te bezetten. Wat we niet noemden, is dat deze strijd continu is. Als je op je KPI's concentreert en vervolgens stopt met posten op sociale media, vervaagt je merk van het bewustzijn van je doelgroep.

Daarom is consistentie de sleutel. Wij raden aan om één tot twee keer per dag te posten op elk social media platform waarop je actief bent. Maar we snappen het, je hebt nog een miljoen andere dingen te doen als eigenaar van een groeiende onderneming. Gelukkig bieden de meeste social media platforms een planningsoptie, zodat je al je berichten dagen, weken of zelfs maanden in de toekomst kunt plannen.

Er zijn ook platforms met marketing tools voor social media waarmee je de berichten in bulk kunt plannen op al je sociale mediaplatforms (later meer hierover).

Social media kalenders helpen je met consistency

Content types voor social media marketing

Zodra je je strategie hebt, is het tijd om je inhoud te bewerken. Dit is het deel waar je echt je creatieve spieren kunt showen. Om je te helpen inspiratie op te doen voor wat je zou moeten posten om bij je publiek te resoneren, raden we de volgende strategieën aan:

  • Onderzoek je concurrenten: wat plaatsen jou concurrenten op sociale media? Als je ziet hoe zij hun producten of services promoten, kun je niet alleen inspiratie opdoen, maar kun je ook beter begrijpen waar je mee te maken hebt.
  • Keyword research uitvoeren: keyword research is de taak waarbij je populaire woorden of zinsdelen probeert te identificeren die mensen typen in zoekmachines in een poging een antwoord te vinden. Met keyword research kun je zien waar je doelgroep naar zoekt en inhoud maken die inspeelt op hun interesses.
  • Volg bedrijven met goede marketingcampagnes: als je zelf een bedrijf ziet waarbij je de marketing pakkend vind, geef ze dan een follow-up zodat je kunt ervaren hoe het is om aan de ontvangende kant te staan van een goede marketingcampagne op sociale media.
  • Denk aan feestdagen: we hebben het niet alleen over Kerstmis en Pasen. Er zijn zoveel social media vakanties dat we ze niet allemaal kunenn benoemen, en dat biedt je de kans om content te maken voor een onderwerp waar veel mensen al in geïnteresseerd zijn. Om er maar een paar te noemen, is er de nationale taartdag op 23 januari, kun je een jonge schrijversdag aanmoedigen op 10 april, en is er de Wereldtoerisme-dag op 27 september.

Als je eenmaal inspiratie hebt, is het tijd om je inhoud te maken en in te plannen. Over het algemeen raden we aan dat 75% van de inhoud informatief is en 25% van de inhoud verkoopgericht is.

Mensen houden er niet van gebombardeerd te worden met verkoopinhoud en sociale netwerken bestraffen merken die "te koop zijn". Dus wanneer je een content richting kiest, probeer dan te bedenken hoe de consument de daadwerkelijke waarde van je content krijgt te zien.

Informatieve content

Wat informatieve inhoud betreft, kunnen benaderingen die je zou kunnen nemen, educatieve of humoristische berichten bevatten, berichten die linken naar exclusieve inhoud (zoals een blogpost) of berichten die een kijkje achter de schermen bieden bij jouw onderneming. Kijk ook waar je mogelijk gebruik kunt maken van user-generated content. Als een klant een bericht deelt op sociale media dat op een of andere manier positief is voor je bedrijf, overweeg dan om het op je eigen netwerken te delen. Dit is ook een geweldige manier om met klanten te communiceren.

Sales content

Met sales posts kun je aanbiedingen, productupdates of zakelijke mededelingen met je volgers delen. Dit zijn ook de soorten berichten waar je (meestal) meer van zult profiteren, maar niet te vaak moet herhalen.

Hashtags

Overweeg een hashtag toe te voegen aan de meeste posts op social media. Door een hashtag toe te voegen, gevolgd door een woord of zin (zonder spaties), kan dat woord of die zin worden geïndexeerd door het sociale netwerk en wordt het doorzoekbaar voor andere gebruikers.

Als je een hashtag toevoegt aan een bericht dat al populair is (veel wordt doorzocht door gebruikers), wordt je inhoud beter vindbaar.

Aanvullende tips

  • Afbeeldingen zijn essentieel: Ongeacht het type bericht, is het belangrijk om een sterke visuele component op te nemen, omdat dit altijd het meest aantrekkelijke element van de inhoud van social media is.
  • Vasthouden aan wat werkt: Als je foto's van sieraden plaatst die niet gewaardeerd worden, en je plaatst een foto van baby's die juwelen dragen die heel veel betrokkenheid krijgen, plaats dan meer foto's van baby's die juwelen dragen.

Wat betreft het plaatsen van welke soorten inhoud, Facebook en Twitter kunnen de meeste soorten inhoud accommoderen, of het nu gaat om informele informatieve inhoud of formele verkoopinhoud. Instagram is veel meer casual dan de meeste andere platforms, en vereist ook een sterk visueel element. Op LinkedIn wil je dat je inhoud soberder en eenvoudiger is om aan te sluiten bij de toon van het netwerk.

Het belangrijkste is dat al je berichten een emotionele band tussen jou en je doelmarkt helpen vormen.

Mensen willen emotioneel verbonden zijn met wat ze kopen. Als je een boodschap en een verhaal kunt opbouwen over de waarde die jouw bedrijf op social media adverteert, zal dat je succesvol maken.

Beoordeling van je social media marketing succes

Het laatste stukje van de marketingpuzzel over social media bepaalt of de strategie die je hebt ingesteld helpt om je KPI's te bereiken. Je doet dit door de analyse van je berichten bij te houden. Social media netwerken bieden je analyses op jou sociale aanwezigheid, maar in sommige gevallen is het verstandiger om gebruik te maken van social media beheer tools, gebouwd door derden, die een diepere analyse aanbieden.

De statistieken die het meest indicatief zijn voor je prestaties op social media zijn de volgende:

Bereik

Het bereik van een post op social media is het totale aantal mensen dat een individuele post ziet die je op social media plaatst. Als je bijvoorbeeld 10.000 volgers hebt, maar slechts 2.000 mensen die post zien, is je bereik op die inhoud 2.000.

Vertoningen

Een vertoning is een maatstaf voor het aantal keren dat een bericht dat je hebt gedeeld werd weergegeven, bijvoorbeeld op een newsfeed op social media. Vertoningen verschillen van bereik omdat ze worden geteld op basis van weergave, wat betekent dat dezelfde persoon jouw bericht zes keer kan bekijken en dat zou tellen als zes vertoningen.

Hoe meer vertoningen je uit één persoon kunt halen, hoe beter. Social media netwerken gebruiken algoritmen om te bepalen of een gebruiker, op basis van hun gedrag, je inhoud opnieuw zal zien en een nieuwe vertoning zal genereren.

Engagements

Een engagement is wanneer iemand interactie heeft met je social media inhoud, zoals een like, share of comment. Als iemand een vertoning ontvangt en zich met die inhoud bezighoudt, is de kans groter dat hij een andere indruk van die inhoud krijgt.

Merkherinnering

Merkherinnering is een maatstaf voor iemands vermogen om je merknaam te onthouden als lid van een product- of serviceklasse drie tot zeven dagen na het ontvangen van een bepaald aantal vertoningen. Deze informatie wordt verzameld via een enquête op Facebook en Instagram, en is een sterke indicator voor de prestaties van jou social media accounts.

We hebben eerder uitgelegd dat een persoon zes tot zeven vertoningen nodig heeft om een accurate merkherinnering te krijgen. Een goed presterende campagne voor sociale mediamarketing zal resulteren in 5% van alle vertoningen met merkherinnering.

Conversiepercentage

Je conversieratio is een maatstaaf voor het aantal mensen dat zich het merk herinnert, en zich omzet in klanten. Gemiddelde genomen is 1% een goede conversieratio, waarbij iets meer dan 3% uitstekend is.

Al deze statistieken vormen je marketingtrechter voor social media. Je marketingtrechter vertegenwoordigt de reis van iemand die je inhoud op één van je social media accounts ziet, en vervolgens een klant word.

Een persoon komt je marketingtrechter binnen op het moment dat deze een vertoning ontvangt en blijft daarin totdat ze voldoende vertoningen ontvangen om je merk te herinneren en vervolgens in een klant te converteren.

Conversiepercentages worden hoger naarmate klanten vertrouwer raken met je merk

Outsourcing van je social media marketing

Voor diegenen die met een externe leverancier willen werken om hun strategie voor social media te implementeren en te beheren, zijn er talloze opties. Als je hulp nodig hebt bij het starten van je zoekopdracht, publiceren websites zoals The Manifest, UpCity en Clutch rankings van de beste social media marketingbureaus in het land. Zoals je ziet, is scopeweb op Clutch aanwezig en kun je daar meteen ervaringen van onze voorgaande klanten lezen.

Voordat je een marketingbedrijf gaat zoeken, is het belangrijk dat je een budget vaststelt en doelen bepaalt, omdat dit bepaalt welke services het bedrijf je kan bieden. De meeste bedrijven berekenen een uurtarief en kosten ten minste € 1.000 om te beginnen, en tussen de € 5.000 en € 20.000 om hun volledige pakket aan services te krijgen.

Bij scopeweb maken wij echter een maatwerk pakket dat past bij jou onderneming, omdat er geen one-size-fits all oplossing is die bij elke onderneming past. Hiermee voorkom je dat je teveel betaalt.

Het internet/marketing bureau waarmee je het gespraak aangaat, zou je veel vragen moeten stellen en eerlijk moeten zijn over wat ze wel en niet met je geld kunnen doen. Ze moeten ook uitstekende klantenservice bieden en flexibel zijn met de prijs als je bereid bent om een langer contract te ondertekenen.

Beste tools voor beheer van social media

Ongeacht of je besluit om met een internet/marketing bureau te werken of het alleen gaat doen, het wordt een stuk gemakkelijker als je gebruik maakt van een aantal van de uitgebreide marketingtools voor social media die tegenwoordig beschikbaar zijn. Met deze hulpmiddelen kun je al je berichten voor al je social media accounts op één plaats plannen, delegeren en goedkeuren. Ze bieden ook een grondige analyse van je prestaties op elk social media platform.

Hier zijn een paar van onze favorieten:

Hootsuite

Hootsuite is het originele (eerste) platform voor beheer van social media. Je kunt al je social media accounts beheren op Hootsuite en het platform biedt ook teambeheer, analyses, goedkeuringsprocessen en sociale analyses. Individuele gebruikers kunnen vanaf € 25 per maand gebruikmaken van Hootsuite. Multi-user-abonnementen beginnen bij € 1oi per maand, waarmee je ondersteuning krijgt voor 20 social media profielen en drie gebruikers (team). Grotere abbonementen beginnen bij € 59 en zijn bedoeld voor enterprise omgevingen.

Sprout Social

Sprout Social biedt een social media managementpakket dat is toegesneden op kleine bedrijven. Vanaf $ 99 per maand kunnen gebruikers toegang krijgen tot de content management, social listening, analytics en post approval tools van Sprout Social. Sprout biedt gebruikers ook de mogelijkheid hun berichten in te roosteren of laat de algoritmen van Sprout de optimale tijden voor je plannen. Als je toegang wilt voor extra werknemers, moet je je aanmelden voor het Corporate-pakket, dat $ 149 per maand kost.

Buffer

Voor kleine bedrijven die op zoek zijn naar een goedkope optie, is er Buffer. Er is een gratis optie met een limiet voor de geplande content, beperkte planningsfuncties en weinig functies voor sociale analyse. Om die functies plus robuuste mobiele mogelijkheden te krijgen, moet je je aanmelden voor het Pro-abonnement, dat $ 15 per maand kost. Er is altijd de 14 daagse trial om te kijken of het een geschikt platform is.

Begin nu met marketing op sociale media

Het laatste beetje advies dat ik je ga geven, is dat social media marketing een iteratief proces is. Dat betekent dat je een aantal verschillende dingen moet proberen om te zien welke het beste voor jouw onderneming werkt. De meeste mensen zullen zich een slecht presterende post niet herinneren, maar velen zullen zich een uitstekend bericht wel herinneren. De enige manier om iets te weten te komen, is echter als je begint met het plaatsen van je inhoud, en stopt met wachten.

Zien we je online?

Tof! Nu nog even wat anders, we willen jou namelijk een mooie kans geven om een goede start te kunnen maken, dus lees nog even snel verder.

Starters pakket

Je bent net een nieuwe onderneming gestart of van plan er één te beginnen. Tof! Je hebt lef! Scopeweb biedt jou als beginnende ondernemer een zogenaamd starterspakket aan waarmee je snel en voor een schappelijke prijs aan de slag kunt. We ontwerpen jouw professionele website voor een mooie prijs omdat we geloven in jouw bedrijf. Scopeweb krijgt energie van starters en gaat voor een lange, toffe samenwerking met jou!

Benieuwd naar de mogelijkheden? Hier vind je meer informatie.

Liever meteen aan de slag? Stuur een e-mail of bel ons op 0181 729 191.

Stephan Moerman